Strona Głowna

niedziela, 4 maja 2014

Heloł ;D

No więc tak ;D Dzisiaj mam huśtawki nastroju xDDD
Niby mam zaciesz, a zaraz po chwili smutnieję (: Z wiadomych powodów , których oczywiście nie będę tutaj zdradzała C; Ehehehe , bo kogo to obchodzi ? xd A poza tym to jest blog o Violettcie , a nie XD

NOWE ODCINKI JUTRO . ♥ ♥ ♥

No i ten , zacieesz :3 I ten 2 sezon powoli dobiega końca.. Jeszcze zaledwie 15 odcinków :'' Szkoda. Nie mogę się doczekać , bo od jutra , w 66 odcinku Leonetta będzie powracać .<3 Jejku , jak super! Z początku nie lubiłam Diego , lecz po pewnym czasie muszę się przyznać , że wydawał mi się nie taki zły. Teraz wróciłam do tego co myślałam na początku. LEON JEST LEPSZYM PARTNEREM DLA VIOLETTY I TYLKO I WYŁĄCZNIE ON . ♥ ♥ ♥ Tak samo dla Marco lepsza jest Fran , a nie Ana , co już pisałam w tym poście ---> http://serial-violetta5277.blogspot.com/2014/04/ana-kontra-francesca.html . Zajrzyjcie w wolnej chwili , nie ukrywam , że będzie mi niezmiernie miło . ;3 No i nie wiem co jeszcze tutaj napisać miśki :** I na koniec takie tam gify z Martiną *___* Papapa :3







1 komentarz: