Strona Głowna

piątek, 4 kwietnia 2014

HEEJ :D

No witam , witam : 3
Jezuu jak się tak patrzę to widzę, że ostatni wpis umieściłam 9 lutego. A teraz jest który? 4 kwiecień. 2 miesiące, a ja nie dodałam żadnego postu. PRZEPRASZAM! ; C Mam nadzieję, że mi wybaczycie. A po drugie to DZIĘKUJĘ! : * Za wyświetlenia oczywiście ; D To dla mnie ogromne wyróżnienie , zwłaszcza , że nie ma mnie tak długo , a wy mimo wszystko odwiedzacie mojego bloga . < 33 To jest naprawdę miłe z waszej strony : ** Oby tak dalej kochani ; 33

-------------------------------------------------------------------------------

A teraz może co do Violetty : 3 Hmm : D 
65 odcinek wyemitowany! Nie wierzę, że ten 2 sezon POWOLI DOBIEGA KOŃCA! ; ccc No , przecież jeszcze tak nie dawno dopiero się zaczął... Ale jest suuuper ; ))) Bardzo podobają mi się piosenki i ich wykonania są równie świetne. Hmm , nic dodać - nic ująć : DD I jeszcze ten nadchodzący 3 sezon . < 333 Ale będzie faaajnnieeee jak będziee ^ ^ No po prostu nie mogę się doczekać ( :
I już może będę kończyła ten post. Sorrki , że taki krótki ; C Jeszcze kiedyś to nadrobię : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz