Strona Głowna

piątek, 31 stycznia 2014

Zostałam nominowana :***

Zostałam nominowana do LBA!! :** 
To dla mnie wielki zaszczyt :**
DZIĘKUJĘ autorce bloga http://opowiadania-o-leonettcie.blogspot.com/ :**
To cudowneeee :**

A teraz pytaniaaa :D

1. Jak masz na drugie imię ?
Nie mam drugiego imienia ;( :P

2. Masz chłopaka ?
Nie, nie mam chłopaka ;D 

3. Jak się nazywa twój ulubiony aktor?
Eeee xd Ja mam duużo ulubionych aktorów ;D

4. Do której klasy chodzisz?
Do tej najlepszej :** Ale tak na serio to do 1 gimnazjum ;D Do 1b *_*

5. Co uważasz o Violettcie?
A co mam uważać? xD
<3333333333333333333333333333333 XD 

6. Chodzisz na jakieś kółka?
Nooo :D Na matme i angielski ^^

7. Ile osób jest w twojej klasie?
24 (:

8. Jakie jest twoje hobby?
Słuchanie muzyki, bycie na fb i rzecz jasna oglądanie "Violetty" <33

9. Ulubiony przedmiot?
Angielski i Niemiecki chyba ;DD XD

1O. Ulubiona piosenka?
Ojj, długo by tak wymieniać ;*

11. Jaka jest teraz u ciebie pogoda?
Hmm.. są chmury i .. śnieg ;ddd xd I jest ciemno na polu xD 21:44 jest teraz :PPP

I TYLEE ;* JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘĘ!!!! :D :333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz