Strona Głowna

piątek, 31 stycznia 2014

Pora na nowy post . ; ]

No, więc... ;)) przedwczoraj, 20 stycznia były moje 14 urodziny :33 One były najlepsze ze wszystkich ;* dostałam świetne prezenty od moich cudoownych znajomych ; D W szkole też było całkiem OK ^^ i wgl gdyby nie rodzina i przyjaciele ten dzień nie byłby taaaki wspaniały . <3 Od mojej siostry dostałam mnóstwo rzeczy z Violetty :33 Naklejki, notes, teczkę itd. ; DD I może wspomnę o moich ocenach xd Nie ma się czym chwalić ;P Ale muszę przyznać, że ten pierwszy semestr w 1 gimnazjum upłynął całkiem miło ;} A ostatnie dni 2013 roku były niesamowie :DD tylko z jednego powodu ^_^ No i TEN ROK ZACZĄŁ SIĘ NAPRAWDĘ SUUUUUPEER ; DD *_* Hah, może trochę przesadziłam, ale taka prawda jest xD ^_~ <33 Ponosi mnie :33
32 odcinek 2 sezonu Violetty wyemitowany! ;dd Zaczyna się Dieletta (Diego i Vilu ;3) i Leonara (Leon i Lara) ; DD Grr, ja wolę LEONETTĘ !! =3 Jutro ten odcinek jak Marco będzie śpiewał "Dile que si" na urodzinach Fran! ; ]] Łiiiiiii XD szkoda, że nie ma Naxi ;< Muszę być cierpliwa . ; ))
No i to chyba na tyle ;DD
Do następnego :*

2 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Zostałeś/aś nominowany do LBA
    szczegóły --> http://opowiadania-o-leonettcie.blogspot.com/2014/01/nominacje-do-lba.html#more

    OdpowiedzUsuń