Strona Głowna

piątek, 2 sierpnia 2013

Premierowy odcinek! + pngs :D

Wiecie co? ;o Dzisiaj o 16:00 leciał 61 odcinek Violetty! Ale się zdziwiłam! Przecież wczoraj leciał 59. No, niestety nie obejrzałam go, jedynie końcówkę :C Sama nie wiedziałam, że dziś będzie ten odc. dopiero jak około 17:42 weszłam na tego bloga było tam napisane, że jest ten odcinek! Nagrały mi się tylko 2 minuty z początku :/ Ale dzisiaj o 20:00 mam nadzieję, że będzie ten odc. :) Chociaż i tak nie będę oglądać, bo jadę nad rzekę na 2-3 dni ;) No, fajnie ;D Chciałabym obejrzeć, no ale trudno już C: Może dodam teraz jakiś horoskop, ale zobaczę ;)
I teraz parę nowych pngsów, które przed chwilą znalazłam, a w nich długo wyczekiwany przeze mnie png z Fran z 2 sezonu :D















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz