Strona Głowna

niedziela, 4 sierpnia 2013

Już jestem! :)

Wróciłam z nad rzeki :D Co prawda parę godzin temu, ale nie chciało mi się umieszczać postu xD Było super, ale chcę się w końcu wyspać w swoim łóżku, a nie w namiocie! Woda była zimna, ale z czasem się oswoiłam i no.. fajnie się pływało ^^ A teraz coś o Violettcie!
Już jutro zaczynają się premierowe odcinki! Cieszycie się? Bo ja bardzo! :) Tak długo czekałam (aż miesiąc)! A pro po... mam nowe BRAVO i jest tam artykuł o Tomasie, ale nie chcę mi się przepisywać xD Są jeszcze karty do wróżenia, na których jest Martina, Jorge oraz Pablo (oczywiście Espinosa)! Ale znowu ten sam błąd! Znowu zamiast Espinosa jest "Espinoza"! I nawet na tek karcie jest ten błąd. Znaczy ja tam się do końca nie znam, ale wątpie, żeby się pisało przez "z"... Przepraszam, że dodaję rzadko wpisy, ale... mam wakacje :) Jeszcze tylko miesiąc ;c Więc muszę się nacieszyć i nie koniecznie przed laptopem ;) No, to chyba kończę, bo nie wiem o czym tu jeszcze napisać ;)
I zdjęcie na koniec, żeby nie było nudno. 

2 komentarze: