Strona Głowna

piątek, 16 maja 2014

Uhuhuu ile się działo w 75 odc. ^^

Oki ^^ Jeszcze 5 odc. i koniec 2-go sezonu! ;cc A 75 odc. już wyemitowany xd Właśnie przed chwilą obejrzałam *.*
OJEEEEJ, TA LEONETTA NA KOŃCU <333
To było takie cudowne jak zaśpiewali "Podemos" . ;33 Z resztą sami zobaczcie.


IDEALNIE . <3 Ale to było takie smutne jak się Vilu poznała całą prawdę o Diego ;<<< Jak dobrze, że Leon się zjawił i ją pocieszył *__* Cudownie po prostu xd I Fran też wspaniale zaśpiewała :DD I z tym Marco!! Jeeeej :3333 Nareszcie zrozumiała, że go kocha .<3 I jak się przytulili :* Bosko! xd Nie no już mi odbija xDD Ale ten odc. dzisiaj był fajny xd I jeszcze Naty powiedziała całą prawdę a pro po Ludmiły i Diego i ich spisków przeciwko Violettcie. Czy według was dobrze zrobiła? Według mnie tak! Maxi zasługuje na szczerość. I takie jest moje zdanie na temat. I co tam jeszcze.. hmm.. Gregorio się dowiedział, że Diego to jego syn, łał. I ta jego reakcja. Bezcenne xd A tak z innej beczki, oglądaliście eurowizję? Hahahhahahahahhaha nic xD No to ten ;d Przypomnę może jeszcze, że to ---> http://ask.fm/aniaa1818 ----> jest mój ask :D I możecie mnie pytać i hejtować ile chcecie :* I lajki też mile widziane ;> No i to może na tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz