Strona Głowna

sobota, 31 maja 2014

Co tam u Was? ;3

Heeeej! ;* Już jutro 1-szy czerwca .<3 Ale fajjnie. I już za miesiąc będą wakacjeee *___* Ale będzie super. Macie jakieś plany? Wyjeżdżacie gdzieś? Ja raczej nie, ale i tak będzie mega :3 A jeszcze jutro jadę do kinaa ^^
A co do Violi.... ;3 80-ty odcinek był ekxtra *.* Szczerze, podczas ostatniego wykonu piosenki "Esto no puede terminar" nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. ŻE TO JUŻ KONIEC 2-GO SEZONU. Ale cóż, każdy koniec to początek czegoś nowego.
3 SEZON MA MIEĆ SWOJĄ PREMIERĘ W POLSCE JESIENIĄ TEGO ROKU! Ta informacja zaskoczyła wielu fanów tego popularnego serialu! Mnie także! I jestem bardzo zaskoczona i zadowolona! <3 To najlepsze co mogło się zdarzyć :** No i co by tu jeszcze... nie mogę się doczekać :) I na koniec może grupowe zdjecie, które bardzo mi się spodobało ;>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz