Strona Głowna

poniedziałek, 30 grudnia 2013

WITAJCIE!

Po 1 jestem mega oburzona ;C Dzisiaj (30. 12. 2013r.) nie było nowego odc. Violetty ;C Grrrr. Myślałam, że będzie dzisiaj. Ale podobno pisali, że nie będzie dzisiaj tylko 13 stycznia, więc najwyraźniej to widziałam, ale zapomniałam o tym .xD
W każdym razie jutro sylwester! Jak zamierzacie go spędzić? Ja będę u babci ;D Miałam iść do koleżanki, ale jednak nie idę ;C
Ale i tak będzie fajnie ;D
A jak upływają wam ostatnie dni tego roku? ;) U mnie jakoś leci ;D Fajnie jest ;D
Jak zapewne wiecie Martina miała przedwczoraj twitcama ;) 2 razy z tego co wiem powiedziała "Polonia" więc jest sukces ;D Ten twitcam był bardzo krótki, trwał zaledwie nie całe 25 minut ;< Ale był udany. Nw co jeszcze napisać ;D

Na pewno dziękuję za tyle wyświetleń ;* Jesteście wspaniali i wielki THX jeszcze raz .<3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz