Strona Głowna

środa, 28 sierpnia 2013

Sezon dobiega końca!

Baaardzo was przepraszam za moją nieobecność. Mam złą wiadomość... teraz będę robić posty rzadziej, bo końcówka wakacji już, niestety ;C Teraz też weszłam jakimś cudem, więc no... :/
Dziękuję także za tyle wyświetleń! Nie było mnie parę dni, a przybyło mi ich o kilkaset! Dzięki wielkie! :D Ale jeszcze jedna zła wiadomość ;c Skasował się cały mój folder na kompie, gdzie były zapisane wszystkie moje obrazki z Violetty! :/ A było ich całkiem sporo.
Nie mogę uwierzyć w to, że już jutro 79 ODCINEK! Rany, jak to szybko minęło! Ale muszę przyznać, że te odc. teraz są ekstraa ;D Tyle się dzieję i wogóle tak fajnie jest C;
No, to to na tyle :) Kolejny post będzie... hmm no nie wiem kiedy, ale jakoś wytrzymajcie :) Zwykle na końcu dodaję jakieś zdjęcie, ale z powodu teraźniejszej sytuacji nie mam jak ;)
Nie złoście się :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz