Strona Głowna

piątek, 16 sierpnia 2013

Pełny emocji odcinek Violetty :)

Co prawda jeszcze go dzisiaj nie widziałam (zobaczę powtórkę o 20:00), bo nie miałam jak ;c Otóż nie było mnie w domu. Ale sądząc po zapowiedzi był właśnie pełen emocji. Nie dość, że okaże się kto wygrał talenty 21... (ja tam wiem, że Fede xD) to jeszcze Viola dowie się całej prawdy, że Angie jest jej ciocią ;D I jeszcze jak patrzę się teraz na facebooka to jest coś o tym, że Leon i Violetta za sobą tęsknią, ale Leon się dowie, że ona chce z nim być... (w tym odc. z dzisiaj). Ale dowiedziałam się także, że w przyszłych odcinkach Leon powie Violi: "Ty sama nie wiesz czego chcesz, nie chce być twoim chłopakiem". Grrr... -.- Nie powinien tak mówić ;/ Jutro raczej nie umieszczę postu, bo nie będzie mnie chyba w domu. A teraz zadowolcie się gifami z Leonem i Ludmi. ;D








Haha :D Ten ostatni i przed ostatni najlepszy ^^ To jak mi podpowiada intuicja - momenty z przyszłych odc. ;D Ale też nie jestem pewna, żeby nie było xD A co do przeszłych odcinków... mina Ramalla kiedy dowiedział się, że to Angie jest siostrą Mariji xD I jeszcze jak German mu powiedział, że się całował z Angie ;d Hahaha :D Nigdy tego nie zapomnę ;d A co do Leona i Vilu to trochę źle, że Violetta podsłuchała jak Leon zaczął mówić Ludmile co sądził o niej (Violi) jak dopiero pojawiła się w studio. ;c Tak beznadziejnie, że nie są już razem... ale mam nadzieję, że w tej końcówce 1 sezonu do siebie wrócą, chociaż i tak pod koniec nie będą razem. Nie wiem... dziwne to xD Już za 23 minuty Violetta ;D Łii, fajnie ;d Dzisiaj już raczej nie dodam postu, no chyba że horoskop ;d Teraz ewenetualnie dam na szybkiego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz