Strona Głowna

czwartek, 22 sierpnia 2013

Odc. 74 ;D

Więc co do dzisiejszego odcinka... 
Działo się dużo ciekawych rzeczy. Według mnie Leon źle zrobił mówiąc Violi o tym, że lepiej by nie byli razem ;c A to, że ona i Tomas się przytulili ZNOWU to, hm.. Fran miała powody do zazdrości, ale może trochę przesadziła. Chociaż według mnie dobrze zrobiła zrywając z Tomasem. Oni nie mieli być razem! Było do przewidzenia, że prędzej czy później się rozstaną.
A chłopaki już myślą nad nowym hitem ;p W dzisiejszym odcinku mogliśmy usłyszeć, jak powoli powstaje nowy hit - chodzi mi oczywiście o piosenkę "Tu foto de verano" :)


Co sądzicie o tej piosence? Ja ją całkiem lubię ^^
Szkoda mi Naty, to co zrobiła Ludmiła jest jak już wcześniej pisałam okropne... Ale Maxi też mógł z nią pogadać na początku, a nie ją tak unikać. No, na końcu prawie może tam rozmawiali, ale też dobrze zrobiła Naty wygarniając to wszystko Ludmile. Bardzo dobrze zrobiła ^^Co by tu jeszcze... podobały mi się wątki z Germanem i Angie :D Jak Angie cały czas mówiła do Pabla German :D I dobrze, że właśnie German w końcu powiedział Jade, że nie chce żadnego ślubu z nią, ani, że nie chce z nią być ;) Już wydawało się, że będzie w porządku. Że Jade się wyprowadzi i wszystko się poukłada. No, ale Jade i Matias musieli się dowiedzieć o tym, kim jest Angie dla Violi ;C A skoro już się tego dowiedzieli to musieli o tym powiedzieć Germanowi ;c Nie no po prostu musieli, no? ;c Ale jutro będzie dramatyczny odcinek ;xMimo to już nie mogę się go doczekać ;p
Oczywiście będę go oglądać z kumpelą, która przychodzi do mnie jutro na noc *o* I w dodatku się dowiemy z kim będę (a raczej będziemy ^^ ) w klasie w gimnazjum *o* Jutrzejszy dzień będzie ogólnie cały super :D 
JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ! :D
Macie tu jeszcze filmik streszczający krótko jutrzejszy odc. *o*


Ile emocji .xD :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz