Strona Głowna

środa, 17 lipca 2013

Plotki na temat 2 sezonu :)

Dowiedziałam się właśnie bardzo ciekawych plotek dotyczących 2 sezonu... Oczywiście nie wszystkie są prawdziwe. Na pewnym blogu znalazłam ich wiele, ale postanowiłam, że tutaj omówię tylko te, które najbardziej mnie interesują bądź dziwią.

Ludmiła zakochuje się w nowej postaci o imieniu Joaquin, pocałują się, przez co Ludmiła się zmieni.

Coś mi się nie wydaje, żeby Ludmiła się zmieniła. Póki co wiem tylko, że będzie ona tylko udawać przyjaciółkę Violi i reszty. Ale nigdy nic nie wiadomo...

Federico wróci do Buenos Aires (odcinek 46) i zakochuje się w Fran, ale nadal będzie próbował z Violettą.

Tutaj mi też coś nie pasuje. Federico w 2 sezonie?! I jeszcze zakocha się we Fran? Cóż, to może jest trochę prawdopodobne, no ale z tego co widziałam, nie ma żadnych zdjęć z 2 sezonu, gdzie on jest.

W odc. 45 Fran i Marco się rozstają, ponieważ Fran poczuje coś do Federica.

Ale przecież Fede ma się rzekomo pojawić w 46 odcinku, a nie 45. Kolejna rzecz, która mi nie pasuję.

W odcinku  70 German poprosi o rękę  Angie. Viola i Leon będą śpiewać na ich ślubie. ( i tu chyba będą śpiewać Nuestro Camino).

To jest bardzo możliwe i nie zdziwię się jeśli tak będzie.

Tomas wróci na 1 lub 2 odcinki.

Hę? Tomasa raczej nie zobaczymy w 2 sezonie w ogóle! Z resztą w wywiadach, które wcześniej udzielał potwierdzał, że jak na razie daje sobie spokój z "Violettą" aby skupić się na czymś innym.

Maxi mówi w wywiadzie, że zakochał się w Cami.

Tak raczej będzie. Ja tam wolę, żeby Maxi był z Naty :) No, ale zobaczę jak to będzie.

Grr.. nie ma żadnych informacji o Raldze! :C (Ramallo i Olga) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz