Strona Głowna

czwartek, 18 lipca 2013

Horoskop #25

Kolor Oczu :
Zielony - Napo
Niebieski - Federico
Szare - Luca
Piwne - Leon
Brązowe - Tomas
Czarne - Matias
Inny kolor - Maxi

Pocałuje mnie w ( dzień ur. ) :
1-6 - w basenie
7-13 - w kawiarni
14-19 - w studio 21
20-26 - w kinie
27-31 - w domu

bo ( miesiąc ur. ) :
Styczeń- bo mama nie widziała
Luty- bo masło było rozstopione
Marzec- bo mnie lubi
Kwiecień- bo kupił mi loda
Maj- bo jest wariatem
Czerwiec- bo lubi
Lipiec- bo uwielbia Nicki Minaj
Sierpień- bo kocham moje zęby
Wrzesień- bo solone były frytki
Październik- bo włożyłam okulary :o
Listopad- bo kocham miśki
Grudzień- bo były święta

Ja mam Federico pocałuje mnie w kinie, bo mama nie widziała. A mojej koleżance wyszło Federico pocałuje mnie w basenie, bo jest wariatem ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz