Strona Głowna

poniedziałek, 1 lipca 2013

2 sezon - uczniowie


Violetta :



Bardzo podoba mi się jej styl. Wiem, że jest dziewczęcy ( i to jak ^^ ), ale jakoś mi to nie przeszkadza. Czy jej styl się zmienił?




Z pewnością! Najbardziej podobają mi się teraz jej włosy ;D


Leon :



Dostaje ode mnie wieeelki + :D Koszula w kratkę i jeszcze te fajne dżinsy ;P I buty też są w sumie OK ;)
Czy sądzicie, że się zmienił?



Hmm.. jeśli chodzi o włosy to są zupełnie inne! I lepsze :P No, ale tak samo zakłada koszulki w kratkę. Ale już chyba będzie tak zawsze ;)


Diego: 



Em.. co by tutaj napisać... Ta bluzka jest OK, spodnie tak 3/5, a ogólnie twarz nie podoba mi się zbyt ;P Nie mam go jak porównywać, bo nie był w 1 sezonie :D


Ludmiła :


Ehem :D Jej styl jest w sumie... nie aż tak zły :P Przeszła jakąś zmianę?


Moim zdaniem tak. Uważam, że teraz ma inny styl. Chyba lepszy :)



Francesca :


Przyznam, że wygląda całkiem spoko. ;) Czy sądzicie, że zmieniła się od czasu 1 sezonu?



Niej jestem trochę pewna co do stylu, bo nie zmienił się aż tak. Ale za to uważam, że Francesca ma teraz lepszy i ładniejszy make-up. ;)


Camila :


Moim zdaniem wygląda po prostu super! Może nie zawsze jest fajnie ubrana ( np. kiedy ma na sobie szeeeerokie spodnie XD ), ale tutaj wyszła całkiem przyzwoicie :P Uważacie, że się zmieniła?


Moim zdaniem trochę tak. Tak samo jak Francesca ma lepszy make-up i po prostu wygląda teraz lepiej :P


Maxi :



Świetnie! Super! Extra! :D To wszystko jest tak fajnie dopasowane! Ta czapka, bluza, spodnie, buty (trochę mi się kojarzą z Biberem, ale co tam XD) no i jeszcze te słuchawki! Nie no wygląda po prostu świetnie!!! Zmienił się?



Moim zdaniem tak i to na lepsze ^^  W 1 sezonie miałam wrażenie, że niektóre spodnie, które miał na sobie były na niego za duże XD A teraz? Jego styl zmienił się na maksaaa i bardzo mi się to podoba :P



Naty :



(sory za zdjęcie, ale nie miałam takiego z 2 sezonu, żeby była tylko Naty) 
Co sądzicie o jej stylu? Moim zdaniem zna się na modzie, dzięki czemu ma dosyć fajne i ładne ciuchy. Czy uważacie, że się zmieniła?


Nie wiem jak wy, ale ja nie widzę tutaj żadnej zmiany =)


Andres :


Jest OK ;) Spodnie są całkiem spoko, buty też. Ale T-shirt mógł być inny :P Zmienił się?


O taaak! Zmienił się. Nie chodzi mi tylko o włosy, ale ogólnie styl ma też inny. Ja tam w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie jestem fanką jego wyglądu :)


Lara :



Szczerze mówiąc jej styl wcale nie jest taki suuper ;> Mi się tak za bardzo nie podoba, przynajmniej na tym zdjęciu.. ;P

Marco :


Cóż, generalnie nie jest źle, tylko jedynie zmieniłabym buty, bo te za bardzo mi się nie podobają :P Ale tak poza tym ta koszula i spodnie są całkiem spoko :P


Broduey :



Hmm.. te spodnie - ok, ten T-shirt - też może być, ta marynarka - spoko, buty - emm. . Moim zdaniem Broduey nie należy do osób o super fajnym stylu XD Ale jest OK.


I to chyba tyle z uczniów. Łał, trochę tego dużo. Robiłam ten post nie całą godzinę więc proszę - doceńcie to :** A tak na podsumowanie - moim zdaniem z dziewczyn najlepiej w 2 sezonie będą się prezentować Violetta i Camila, a z chłopców Leon i Maxi :D ( w kolejnej  notce będzie kolaż z tymi osobami) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz