Strona Głowna

wtorek, 16 lipca 2013

100 post !!! :3

Wiecie, że to już 100 post na tym blogu? :D Z tej okazji przygotowałam specjalny kolaż z każdą osobą z Violetty. Możecie sobie nawet sprawdzić - jest każdy :)


I jak? Podoba wam się? ;D A na Disney Channel dalej powtórki :C I dopiero 5 sierpnia nowe odcinki :C Ja się już nie mogę doczekać! Zrobiłam sobie konto na Twitterze i czekam, aż ktoś z Violetty odpisze na moje liczne wiadomości xD Tak jak Ruggero odpisał kiedyś takiej dziewczynie "Witaj Polsko" czy coś w stylu :o Też bym tak chciała ^^ Miałam dzisiaj taki super sen :> Śniło mi się, że poleciałam do Hiszpanii i spotkałam tam Tini, Lodo, Cande, Facu, Jorge i Pabla (Tomasa xd) :3 Byli w jakimś centrum handlowym. No i podeszłam do nich i gadaliśmy! Tak, ale nie po Hiszpańsku. Po Polsku! Jakimś cudem znali polski (mieli takie głosy jak w Violettcie). No i się obudziłam :C Ale za to wiem co musi mi się przyśnić. Musi mi się przyśnić dżin xd I żeby powiedział mi, że spełni moje 3 życzenia. To moje 1 życzenie: żeby to nie był sen XD No co? Dżin jak dżin, musiałby to spełnić XD Potem zażyczyłabym sobie, żebym poznała w realu wszystkich z obsady Violetty (z 2 sezonu też ;p) i żeby mówili oni po polsku xd A 3 życzenie ... żeby spełniły się moje wszystkie życzenia! :D Haha, wtedy to by było super *.* Wow, ale się rozpisałam ;D A pro po ... wiecie, że James Maslow obchodzi dzisiaj 23 urodziny? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz