Strona Głowna

wtorek, 18 czerwca 2013

Przedstawienie postaci - Naty

Naty jest prawą ręką Ludmiły, choć czasem pełni bardziej rolę dziewczyny na posyłki. Jest ładna, ale nie olśniewająca. Pasją jej życia jest moda. Patrzy na innych uczniów z góry, ale w głębi serca jest niepewną siebie dziewczyną, której się wydaje, że jedynym sposobem na sukces jest należenie do „paczki”. 
Naty jest doskonałą tancerką i piosenkarką, ale Ludmiła nie pozwala jej zabłysnąć tak, jak na to zasługuje. Wie, że Ludmiła może ją w każdej chwili zdradzić dla własnej korzyści, chociaż sama nigdy by czegoś takiego nie zrobiła. Mimo to trzyma się Ludmiły, ponieważ wydaje jej się, że dzięki jej towarzystwu zostanie prawdziwą diwą.

A teraz zdjęcia ^^









^^ Znalazłam tylko piosenkę, kiedy Naty (Alba Rico) śpiewa z Mercedes Lambre, ale zawsze coś .xD :D




Aunque no quieran, caen poco a poco 
con mis encantos yo los puedo dominar 
de mi no se pueden escapar 

cuando me miran, van quedando bobos 
se paralizan pues yo soy espectacular 
de mi no se pueden escapar 

esta tarea no es rutina 
nosotras somos genuinas 
ahora quien quien ganara 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas 

los hipnotizo con mi pelo largo 
con mi perfume los hechizo sin hablar 
de mi no pueden escapar 

esta tarea no es rutina 
nosotras somos geniunas 
ahora quien, quien ganara 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas 

yo soy la unica, enloquces con mi musica 
divas en accion, somos pura diversion 
uuoh oh oh 
y somos pura diversion 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas 

Irresistibles, siempre tan fabulosas 
increibles, bonitas, muy hermosas 
ivertidas y peligrosamente bellas 
bellas somos bellas


Kolejną postacią będzie Napo :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz